sobota, 21 grudnia 2013

43 (FRAGMENT)

(pisze własną creepypaste)
------------------
[...]nie znałam swoich rodziców ani świata zewnętrznego. Jedynie całe boisko na które wypuszczą nas raz na jakiś czas. Nie lubię tego miejsca. Stary, szarobury budynek w którym robią na nas eksperymenty.[...]
21 grudnia 2012
To dzisiaj... Boje się... Nie chce tam iść, ale wiem, że oni mnie tam wezmą siłą, tak jak ostatnio... [...] nie chce być wilkołakiem.[...]
----------------
[...]stało się.[...]ukradłam akta[...]
----------------
[...]Od dzisiaj nie jestem Eksperymentem 43. Od dzisiaj jestem Wilczycą... Wilczycą Sandix[...]

MOŻE ULEC DUŻYM ZMIANOM!!

2 komentarze:

  1. CZĘŚĆ 2 TERAZ.
    W TEJ CHWILI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to jest fragment, nie napisałam jeszcze 1 części xd ba, nawet tego nie podzielę na części tylko od razu całe wstawię XD

      Usuń