środa, 10 kwietnia 2013

A teraz proszę się przyznać...

.. kto zamienił Slendera w kuca??!!


Widzicie to jak smuta? Widać to po jego pyszczku...


 Yyy.. To znaczy.... Mniejsza...
A propo Slender Pony to ostatnio grałam w jedną taką grę na necie z nim.



Tak, Slender-Kucem




Nie, nie człowiekiem




Kierowałam Derpy
Dam wam linka
http://www.gry.jeja.pl/22385,noc-zywych-kucykow.html#
Opis:
Zaskakujące połączenie popularnych postaci - kucyk Derp musi przemierzać ciemny las, unikając... Slendermana. Tak jak przystało na gry o człowieku bez twarzy, nasz bohater ma przy sobie latarkę i jego zadaniem jest zebranie karteczek znajdujących się na drzewach. Do tego oczywiście trzeba uważać na wroga, który "nie ma oczu, zawsze patrzy"...
Sterowanie:
Strzałki lub WASD - Poruszanie się
Z - Bieganie

Jak na te grę przystało musisz zebrać 8 kartek (ja zebrałam 6).

 Ja se idę i widzę kartkę, ok podchodzę do niej i tu nagle wyskakuje mi na "cały" ekran, tego bardziej się wystraszyłam niż Slendera -_- (żeby ona ci zniknęła z ekranu naciśnij "z").
 Idę se dalej, ekran mi faluje, odwracam się i widzę Slenderka, mówię mu "Siemka", podchodzę bliżej niego a on ...
 Nic. Tak jakby chciał powiedzieć "mnie tu niema! zlewam się z tłem!" Wpadam na niego galopem i tu nagle mnie łapie i wszędzie widzę piksele... I nos Derpy...
No to ja gram drugi raz, 5/8 kartek, patrze domek, podchodzę do niego i tu nagle czarno.
Czy Slender zabił Derpy?
Czy Derpy przeżyła?
Tego dowiecie się w następnym odcinku!












Żartuje, weszłam do domku, ok kartka, zbieram i 6/8 karteczek, odwracam się i tu Slendi Poo wyskakuje i mnie je.



Ma bardzo głęboki żołądek...



Gra nawet fajna, dla kogoś kto lubi kuce i lekki dreszcz emocji.
Wskazówki:
-Pierwsza kartka jest od razu przy najbliższym drzewie gdzie rozpoczynasz gre
-Obok domku jest kolejna kartka
-Lepiej pozbierać z lasu te 7 karteczek wiedząc, że w domku jest ósma
-Idź dróżką która wygląda jak zdeptany trawnik
-Nie wpadaj na Slendiego, jak już to powiedz mu "cześć"
-Nie stój zbyt długo w jednym miejscu
-Biegu używaj tylko w razie konieczności

Plusy:
-Nowy slender typu "kucyk"
-Kuce!
-Melodia idealnie współgra z grą
-Latarka
-Slender cię nie atakuje kiedy się na niego popatrzysz (dotyczy tylko lasu)
Minusy:
-Grafika mogłaby byś lepiej
-Gra 2D (no chyba, że chodzi o domek...)
-Slender nie ma "macek"
-Żadnych efektów zaskoczenia typu "Nagle pojawiłem się przed tobą, to jest normalne" xd
Grę oceniam na 6/10
~Sandix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz